Politica de returnare

Politica de returnare

Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.G. 130/2000: "Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului".

Dacă ai primit comanda incompletă sau unul din produse este neconform, este necesară semnalarea acestui lucru în maxim 24 de ore de la primirea coletului.

În cazul în care te-ai răzgândit în privința unui produs ai posibilitatea ca în 30 zile calendaristice, de la primirea coletului, să returnezi produsul fără nici un fel de penalități și fără a invoca vreun motiv. Produsul returnat trebuie să fie în ambalajul original nedesfăcut, nealterat în vreun fel.

Costul de transport pentru returnarea produsului îi revine în totalitate cumpărătorului.

Produsele achiziționate sub formă de pachete speciale sau care beneficiază de alte produse cadou, nu se pot returna individual ci tot sub forma de pachet sau împreună cu produsul cadou.

În cazul în care achiziția generează un voucher cadou, și acesta a fost folosit, returnarea contravalorii produselor va fi efectuată cu scăderea valorii voucherului.

Durata de procesare a unei cereri de retur durează între 2 și 5 zile lucrătoare, contravaloarea returului fiind achitată în termen de maxim 30 de zile de la recepționarea produsului direct în contul tău.

Procedura de returnare:

În cazul în care dorești să returnezi un produs te rugăm să urmezi următorii pași:

1.       Autentifică-te în site cu contul tău de client.

2.       Intră în istoricul comenzilor și apasă butonul de retur din dreptul produsului ce dorești a fi returnat.

3.       Completează cererea de returnare.

4.       Așteaptă aprobarea cererii de către unul din agenții noștri, maxim 2 zile lucrătoare.

5.       Împachetează ambalajul original al producătorului într-o altă cutie astfel încât acesta să nu fie deteriorat pe parcursul transportului.

6.       Menționează numărul RMA (ID-ul de returnare) pe cutia exterioară (nu pe produs).

7.       Poți expedia prin curier produsul la următoarea adresă: Bonanza Trading SRL, Complex Doraly, Cladirea E1, Et.1, Birou 2,Afumati, Ilfov – nr. tel. 0756.78.02.46

8.       Taxele de expediere vor fi suportate integral de către client, Bonanza Trading nu poate fi făcută răspunzătoare pentru deteriorarea sau pierderea coletului. Îți recomandăm să ne trimiți coletul așa cum îl livrăm și noi întotdeauna, asigurând conținutul la valoarea integrală a acestuia.

9.       Daca optezi pentru returnarea contravalorii produsului, iți transferam banii in cel mult 10 de zile de la recepționarea acestuia. Ne poți ajuta să facem mai repede plata, dacă în momentul înscrierii cererii RMA completezi contul bancar, codul numeric personal sau codul de identificare al firmei.

Pentru comenzile achitate printr-un cont bancar, returnarea contravalorii produsului este posibilă doar în același cont din care s-a efectuat plata.

Pentru comenzile achitate prin plata online, returnarea contravalorii comenzii se va face in acelasi cont.

Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor ne puteți contacta la telefon 0753.37.99.09 în timpul orelor de program sau ne puteți scrie la adresa contact@bonanza.ro